Пн-пт: 09.00-19.00, сб: 10:00-16:00, нд: вихідний
ru ua
Замовити дзвінок
Товарів: 0 (0 ₴)
Особистий кабінет
Обране
Порівняння
+38 (050) 044-70-07
вул.Озерна, 10, Петропавлівська Борщагівка, м.Київ
Пн-пт: 09.00-19.00, сб: 10:00-16:00, нд: вихідний

Гарантія та сервіс

Гарантійні зобов'язання:

    При передачі технічно складних побутових товарів покупцеві одночасно передаються, встановлені виробником товару: комплект приладдя і документи (технічний паспорт або інший замінюючий його документ), гарантійний талон із зазначенням дати і місця продажу, інструкція з експлуатації та інші документи, якщо такі є. Гарантійні талони включені в комплектацію майже всіх товарів, що відносяться до групи технічно складних побутових товарів.

    Покупець має право пред'явити, передбачені законом "Про захист прав споживачів", вимоги до продавця щодо недоліків товару, тільки якщо вони виявлені протягом гарантійного терміну або терміну придатності. Гарантійний термін товару, а також термін його служби вказується в гарантійному талоні або іншому документі на розсуд виготовлювача і рахується з моменту передачі товару покупцеві. Якщо день передачі встановити неможливо, ці строки рахуються від дня виготовлення товару.

    У разі виявлення недоліків товару при експлуатації протягом гарантійного терміну, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з інструкцією по експлуатації товару, щоб самостійно визначити, чи всі вимоги по експлуатації придбаного товару виконані відповідно до зазначеної інструкції. Якщо вимоги по експлуатації були виконані правильно, то з усіх питань, здійснення гарантійного обслуговування товару, рекомендуємо Вам звернутися в один з сервісних центрів. Адреси (телефони), яких вказані в гарантійному талоні, або супровідної документації до товару, а також на веб-сайтах компаній виробників . Сервісний центр проводить діагностику виявлених недоліків, визначає характер дефекту - заводський брак або результат неправильної експлуатації покупцем. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника.

    Якщо проведення ремонту неможливо, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни, ми виконаємо заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів, протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару, в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас надіслати письмове звернення, в якому детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми сбробуємо знайти оптимальне для Вас рішення.